"Már ha egyetértesz abban, hogy a levés még csak-csak tűrhető formája az evés."

Cukkinis lasagne tekercs

2016. július 04. - ReceptParadicsom

Mindig vadászom újabb és újabb cukkinis receptekre, mert nagyon szeretjük ezt a zöldséget és mivel szezonja van, ilyenkor kell enni, a bevált 2-3 fogást hamar meg tudjuk unni. A mostani egy tökéletes nyári tésztás étel, biztosan készíteni fogom még.

2 fő részére
1 kisebb cukkini (vagy egy nagyobb fele)
20 dkg túró
1 tojás
3 közepes paradicsom
6 lasagne tésztalap
5 dkg parmezán
1 gömb mozzarella

bors

A lasagne lapokat bő, forró, sós vízben kifőztem, majd tiszta konyharuhára szedtem és hagytam kihűlni. A paradicsomokat kockákra vágtam, megsóztam és kb. 10 percig főztem, majd összeturmixoltam. A cukkinit lereszeltem nagy lyukú reszelőn, sóztam, borsoztam és megpároltam. Egy jénai aljára szedtem a paradicsomszósz felét. A cukkinit és a túrót összekevertem, hozzáadtam a reszelt parmezánt és megkóstoltam, ha kell ilyenkor még után lehet sózni.

Összekevertem a tojással és ezzel a masszával kentem meg a lasagne lapokat, amiket feltekertem és a paradicsomszószos jénaiba helyeztem, szorosan egymás mellé. Végül a paradicsomszósz másik felével leöntöttem. A tetejére reszelt mozzarella sajtot szórtam, előmelegített sütőben 20 perc alatt készre sül.

A bejegyzés trackback címe:

https://receptparadicsom.blog.hu/api/trackback/id/tr38360904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása