"Már ha egyetértesz abban, hogy a levés még csak-csak tűrhető formája az evés."

Medvehagyma tekercs

2016. március 11. - ReceptParadicsom

Medvehagymába tekert szendvicskrém.

Hozzávalók:

25 dkg tehéntúró
5 dkg érett roquefort sajt
0, 5 dl tejszín
1 gerezd fokhagyma
10 + 20 levél medvehagyma
só, bors (ízlés szerint)

A túrót, a sajtot, a tejszínt, az apróra vágott fokhagymát egy villa segítségével alaposan összedolgoztam, sóztam, borsoztam. 10 levél medvehagymát apróra vágtam, és a túróhoz kevertem. A masszából kiskanálnyit a maradék levelek széles felére tettem és feltekertem. Friss kenyérhez illik hozzá.

A bejegyzés trackback címe:

https://receptparadicsom.blog.hu/api/trackback/id/tr948464782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása