"Már ha egyetértesz abban, hogy a levés még csak-csak tűrhető formája az evés."

Fűszeres cukkini leves

2017. január 05. - ReceptParadicsom

Fázol? Készítsd el vacsorára ezt a laktató és melegítő levest.

kolbaszos_tesztas_cukkini_leves_recept.jpg

 

Kevés zsiradékon (kókuszolajat használtam) a karikákra vágott kolbászokat megsütöttem, majd kivettem a zsiradékból és félre raktam. A kolbászos zsiradékban a hagymát megdinszteltem, majd hozzá adtam a kockákra vágott cukkinit, paprikát és paradicsomot, kis ideig pároltam, majd felengedtem vízzel. Visszatettem a levesbe a kolbászokat, hozzáadtam az aprított zellerszárat és fűszereztem. Addig főztem, amíg a zöldségek megpuhultak, majd belefőztem a tésztát. Bármilyen maradék tészta megteszi, ha spagettit használunk, törjük kisebb darabokra.

Hozzávalók 2 főre

két kisebb, vagy egy nagyobb sütni való kolbász, grillkolbász
7-8 karika száraz kolbász
2 db paradicsom
2 cukkini, kockázva
1 zöldpaprika, kockára vágott
2-3 zellerszár
1 apróra vágott vöröshagyma
szárított bazsalikom
szárított oregánó

bors
fokhagyma por
bármilyen maradék száraz tészta

A bejegyzés trackback címe:

https://receptparadicsom.blog.hu/api/trackback/id/tr3312099103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása