"Már ha egyetértesz abban, hogy a levés még csak-csak tűrhető formája az evés."

Házi sajtkrémes csavar

2016. március 10. - ReceptParadicsom

Készítettem egy nagyobb adag házi sajtkrémet, ennek felhasználásához kerestem receptet, így bukkantam a sajtkrémes csavart receptjére. Nagyon finom és nagyon egyszerű vacsorára vagy vendégvárónak is jó választás.

Házi sajtkrémet nagyon egyszerű készíteni. Egy nagy pohár tejfölt egy teáskanál sóval összekeverek, majd egy olyan szűrőbe töltöm a tejfölt, amit egy tiszta konyharuhával vagy pelenkával kibélelek. Teszek alá egy edényt, ebbe csöpög majd a savó, amit például kenyérsütéshez fel lehet használni, de van, aki megissza, nagyon egészséges. Egy fél napra hűtőbe teszem csöpögni a tejfölt, nem baj, ha akár egy egész napig is ott ragad. A savó kicsöpög és visszamarad a sajtkrém alap. Ezt az alapot szoktam ízesíteni, gazdagítani reszelt sajttal, fűszerekkel (bors, fokhagyma, snidling, medvehagyma stb.), mustárral, sózom, ha kell.
 
A csavart receptjét itt találtam: http://receptneked.hu/sos-sutemenyek/sajtkremes-medvehagymas-csavart/, ezúttal is köszönet érte. A végeredmény magért beszél. Próbáljátok ki!

A bejegyzés trackback címe:

https://receptparadicsom.blog.hu/api/trackback/id/tr298360918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása