"Már ha egyetértesz abban, hogy a levés még csak-csak tűrhető formája az evés."

Padlizsán tekercs

2016. július 11. - ReceptParadicsom

Még utoljára szükségem volt arra, hogy nyári ízek kerüljenek az asztalra, így esett a választás a paradicsomszószban sült padlizsán tekercsre.

A padlizsánt megmostam, két végét levágtam és kb. ujjnyi szeletekre vágtam (hosszában), besóztam és tésztaszűrőbe tettem egy órára, hogy elcsöpögjön, majd kicsit kinyomkodtam és szalvétával felitattam a nedvességet róla. Teflon edényben, kevés olíva olajon a szeletek minkét oldalát megsütöttem és hagytam kihűlni. Egy tálban összekevertem a túrót, a tejföllel, a lereszelt mozzarella sajt felével, sóval és a kakukkfűvel. A kihűlt padlizsán szeletek egyik végébe kanalaztam a masszából és a padlizsánt feltekertem. Begyújtottam a sütőt kb. 200 fokra. Egy jénai aljába kanalaztam a paradicsomszószt és belehelyeztem a padlizsán tekercseket. A tetejükre tettem a maradék reszelt mozzarellát. Sütőben arany barnára sütöttem.

Hozzávalók

1 padlizsán

olíva olaj a sütéshez
paradicsomszósz kb. 2 dl
1 golyó mozzarella
20 dkg túró
1-2 ek tejföl
1 tk. kakukkfű

 

A bejegyzés trackback címe:

https://receptparadicsom.blog.hu/api/trackback/id/tr968360882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása