"Már ha egyetértesz abban, hogy a levés még csak-csak tűrhető formája az evés."

Kukorica leves

2016. március 12. - ReceptParadicsom

Kukorica levest korábban csak a kínai étteremben ettem, nem is gondoltam, hogy ezen túl is létezik. Amikor egy hideg őszi este rákerestem melengető levesekre, akkor találtam ezt a receptet és egyből felkeltette az érdeklődésem. Jó választás volt, próbáld ki te is.

Hozzávalók két főre

20 dkg kukorica
1 kápia parika
1 kisebb fej hagyma
2 gerezd fokhagyma
3 ek vaj
só, bors
egy kevés pirospaprika
1 dl tej vagy tejszín
petrezselyem

A hagymát és a fokhagymát megpucoltam, a vöröshagymát kockákra vágtam, a fokhagymát fokhagymanyomóval áttörtem. A kápia paprikát kockákra vágtam. A vajat egy edényben felolvasztottam, a hagymát dinszteltem, hozzáadtam a fokhagymát és a paprikát, majd a kukoricát és felengedtem kb fél liter vízzel. Sóztam, borsoztam és hozzáadtam a pirospaprikát is. Főztem kb negyed órát, majd hozzáadtam a tejszínt, majd amikor forrt elzártam a gázt. Apróra vágott petrezselymet kevertem hozzá.

A bejegyzés trackback címe:

https://receptparadicsom.blog.hu/api/trackback/id/tr858360870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

takacsveca93 2019.05.27. 17:21:42

Ez egy csodálatos recept, pont nekem való, aki amúgy imádja a kukoricát, de nem szeret sok időt tölteni a konyhában, maximum 30 percet töltök ott, ha többet kell az már sok. www.ujsagomat.hu/lidl/ az alapnyagokat mindig megnézem előtte online, h mi akciós
süti beállítások módosítása