"Már ha egyetértesz abban, hogy a levés még csak-csak tűrhető formája az evés."

Spárgakrémleves baconos grissinivel

2017. május 03. - ReceptParadicsom

Érdemes kihasználni a spárga szezont, mert nem tart túl sokáig, de ha már unod a spárga levest, dobd fel baconos grissinivel.

spargakremleves_bacon_grissini_recept.jpg

Fehér spárgát vettem, levágtam a fás végeit, megpucoltam krumpli pucolóval, majd 3 cm-es darabokra vágtam és kevés vajon megpároltam, majd vízzel öntöttem fel, sóztam. Amikor megfőtt tejföllel elkevert liszttel behabartam, és aprított petrezselyemmel szórtam meg.

Pizza tésztát készítettem: fél kocka friss élesztőt fél dl langyos, enyhén cukros tejbe morzsoltam. Kb. negyed óra múlva a liszthez öntöttem a felfutott élesztőt, sóztam és egy kevés olíva olajat öntöttem hozzá, majd kevés langyos vízzel tésztát gyúrtam belőle. Pár percig dagasztottam, majd fél órára félre tettem. Lisztezett felületen a tésztát kinyújtottam téglalap alakúra. A tésztára rátettem a bacon csíkokat egymás mellé, majd a bacon csíkok mentén derelye szaggatóval elvágtam a tésztát. A baconos tészta csíkokat megtekertem és sütőpapírra tettem, a grissiniket felvert tojással kentem meg, Előmelegített sütőben megsütöttem.


Hozzávalók:

Spárgakrémleves

egy csomag spárga
1 ek liszt
2 ek tejföl

vaj

Grissini

25 dkg liszt
fél dl tej
fél kocka élesztő
cukor

1 ek olíva olaj
10 dkg bacon

A bejegyzés trackback címe:

https://receptparadicsom.blog.hu/api/trackback/id/tr112476195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása