"Már ha egyetértesz abban, hogy a levés még csak-csak tűrhető formája az evés."

Cukkini lepény fokhagymás tejföllel, sütőben sütve

2016. július 27. - ReceptParadicsom

Nagyon gyorsan elkészíthető vacsora és még olajszag sem terjeng majd a lakásban, hiszen nem bő olajban, hanem sütőben süthető.

cukkini_lepeny_recept.JPG

Hozzávalók 1 főre

1 db közepes méretű salátacukkini
1 db tojás
liszt, amennyit felvesz

bors
fokhagyma granulátum vagy friss fokhagyma
tejföl
kevés olívaolaj

Elkészítés

A cukkinit megmostam, két végét levágtam és egy nagy lyukú reszelőn lereszeltem. Sóztam, borsoztam, adtam hozzá fokhagyma granulátumot, egy egész tojást és annyi lisztet, hogy sűrű, tésztaszerű állaga legyen. Egy tepsibe sütőpapírt tettem és egy kanállal kiporcióztam a masszát. Egy kevés olívaolajat spricceltem a halmok tetejére és előmelegített sütőben megsütöttem 180 fokon, míg a teteje kicsit megbarnult. Míg sültek a lepények a tejfölt kikevertem sóval, borssal és fokhagyma granulátummal. A lepényeket a fokhagymás tejföllel kínáltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://receptparadicsom.blog.hu/api/trackback/id/tr358917478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása