"Már ha egyetértesz abban, hogy a levés még csak-csak tűrhető formája az evés."

Sült gnocchi baconnal, paradicsommal és mozzarellával

2016. július 19. - ReceptParadicsom

Laktató vacsorával készültem nektek péntekre. A gnocchit paradicsommártásban, baconnal és mozzarellával sütöttem össze, nagyon-nagyon finom!

Gnocchit vásárolhattok készen is, de magatok is megpróbálkozhattok vele. A bejegyzés végén találtok egy linket egy nagyon jó gnocchi recepthez, én ez alapján készítettem. A gnocchit bő forró, sós vízben kell kifőzni, majd paradicsommártásba forgatni, tetejére pirított bacon és mozzarrella kerül, majd az egészet addig kell sütőben sütni, míg a sajt megbarnul a tetején. A bacont először felvágtam és kevés olivaolajban megpirítottam, majd tálra szedtem és a fennmaradt olajban egy gerezd foghagymát pirítottam, majd felengedem a paradicsomlével, sóztam, borsoztam és összefőztem. Forrón tálaltam.

Hozzávalók két személyre

gnocchi két személyre
kevés olivaolaj
1 gerezd fokhagyma
5 dkg bacon
3 dl paradicsommártás
só, bors

Gnocchi recept: http://aprosef.hu/hazi_gnocchi_tejszines_paradicsomos_szosszal_recept

A bejegyzés trackback címe:

https://receptparadicsom.blog.hu/api/trackback/id/tr308360886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása