"Már ha egyetértesz abban, hogy a levés még csak-csak tűrhető formája az evés."

Mediterrán halvacsora

2016. április 06. - ReceptParadicsom

5 perc alatt előkészíthető, fél óra alatt készre sül, finom és különleges étel, nem csak halkedvelőknek.

Szeretnék, ha ezentúl több halat fogyasztanánk, de bizonyos okokból kifolyólag a kedvenc halaink nem kerülhetnek az asztalunk heti 1-2 alkalommal, ezért igyekszem a tengeri halfilét valami másnak álcázni. 

Az első recept, amit kipróbáltam a mediterrán hal. Megtetszett, hogy paradicsommal és fekete olíva bogyóval készül. Tengeri halfilét vásároltam, amit besóztam és egy kiolajozott (olívaolaj) jénaiba tettem. Egy kisebb fej hagymát vékonyan karikákra vágtam, és a halra szórtam a kettévágott koktél paradicsomokkal és az egyben hagyott, fekete olíva bogyókkal együtt. Az egészet beborítottam citromkarikákkal. A jénait alufóliával letakartam és előmelegített sütőben (180 fok) sütöttem először 20 percig, majd fólia nélkül még 10 percig. Mi krumplipürével ettük. A sült citromot én nagyon szeretem a halételekhez, de friss citromlét is kínálhatunk hozzá.

A bejegyzés trackback címe:

https://receptparadicsom.blog.hu/api/trackback/id/tr538360812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása